Khamis, 17 Jun 2010

Celcom Blue Bear









Celcom Blue Bear..ya itu namanya hadiah dari top up RM 30 sebanyak 3 kali. Hadiah ini sebenarnya untuk wife aku kerana dia dah topup sebanya 3 kali dalam masa 2 bulan.Mungkin juga semenjak aku ke Jakarta kerana training dan kerja di HQ Alliance Geotechnical Services.

Berwarna biru dan sungguh comel,itu yg boleh aku katakan.Korang yang teringin dapatkan doll tu,cepat-cepatlah daftar dulu ke Celcom.Caranya taip BOLA hantar ke 22188 atau dail *119# untuk pengguna celcom blue. Xpax,korang cari sendiri lah.Hehehehe...

Setakat ni aku dah dapat 3 doll,iaitu dari negara BearMany(Germany), BearyFrance(France) dan BearTugal(Portugal).Ada banyak lagi negara yang perlu aku kumpulkan.Walaupun kat rumah aku ni tak subscribe Astro Sport tapi aku mendokong WC 2010 walaupun bunyi "vuvuvel" seperti bunyi lalat langau tu memekakkan.

Saiz doll ni taklah besar sangat,tingginya setinggi remote control Astro.So mmg la comel lah.Apapun terima kasih pada Celcom kerana memberi hadiah comel ini.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan