Rabu, 23 Jun 2010

Unleash Your Potential











Unleash your potential..itulah tema Amway kebangsaan yang di adakan gilang gemilang di Stadium Putra Bukit Jalil.Kelihatan peserta memenuhi semua tempat duduk yang disediakan.
Hari tu aku masuk ke situ jam 6 petang dan kelihatan seperti lautan manusia.Telefon kawan tidak dengar..nasib baik aku ternampak dia melambai-lambai ke arah kami suami isteri.Kami duduk bersebelahan dengannya.
Keadaan gamat sampai nak bercakap sesama sendiri kena kuat kerana laungan semangat dari peserta-peserta Amway mmg kuat.Dapatlah aku merasa semangat motivasi utk teruskan kehidupan seterusnya.
Di acara itu,terdapat penceramah-penceramah Amway yang dahulunya seorang pekerja bawahan,surirumah dan macam macam lagi tetapi bila masuk Amway,mereka berkerja keras dan sekarang semuanya boleh digelar hartawan.Kalau mereka boleh,apatah lagi kita kan.
Mereka-mereka tu ada yang dahulunya bekerja dengan Petronas dan ada syarikat sendiri tapi mereka mau juga jalankan perniagaan Amway ini,kerana katanya Amway bukan sahaja mendapatkan keuntugan pada diri sendiri dan keluarga malah dapat menolong sesama sendiri dengan membantu mereka naik seperti mereka juga.
Sekarang ni aku dah mencuba 2 suplemen Amway,iaitu Daily 60 dan Formulation for Men.Alhamdulillah memang nampak berkesan.Daily 60 tu ada 60 biji suplemen terdiri dari 11 vitamin 7 mineral yang mmg diperlukan oleh badan.Makan pun sebiji sehari..so kalau 60 biji tu maknanya 60 hari la.Harga pun murah tak sampai RM50. Formulation for Men tu lak aku amik sebab nak jaga stamina dan untuk lelaki lah.Badan penat-penat bila ambil sebiji pagi dan sebiji malam,Alhamdulillah badan terasa sihat semula.
Sekarang ni,aku mencuba pula Kopi Ginseng.Bau dia harum dan rasanya mmg ummmmmppppphhhhh....Sekali minum terasa badan segar dan bertenaga.Kalau ada sesapa yang inginkan pembaharuan pada diri sendiri atau mencari multivitamin,bolehlah hubungi aku ye.InsyaAllah aku akan menolong yang termampu.Oklah berjumpa lagi di entry lain di lain masa.

Go..Go..Go..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan