Ahad, 27 Jun 2010

It's Rainbow..SubhanaAllah..

-HDR-




Hari tu aku pulang awal ke rumah.Duduk kat opis pun takde keje urgent so aku cabut..hehehe..Bos tau lah..Balik-balik tu mendung kat area umah.Sampai kat umah,tengok cerah plak tapi di kawasan Gombak rasanya nampak cam mendung.Sedang lepak2 sambil layan internet,aku jenguklah keluar dari balkoni rumah aku ni.Kelihatanlah pelangi yang cantik sekali.
Aku terus sambar kamera aku dan shot beberapa keping gambar, dan hasilnya apa yang aku letak kat atas tu lah.Itu aku dah edit sket sebab nak nampak kekemasan walaupun aku rasa serabut je gambar tu.
Yela,aku akui yang aku baru nak berjinak-jinak dengan dunia fotografi.Aku memerlukan komen dari korang yang jenguk ke blog aku ni.Aku tanak syok sendiri.Hehehee...
Gambar satu lagi tu aku cuba try test guna kaedah HDR(High Definition Range).Ntah betul ke tak aku bagi istilah HDR tu.hehehe..

Go..Go..Go..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan